God Mat & Mycke mat.....

Ja och jag är fortfarande mätt.... Igår kväll blev jag utbjuden på min favoritrestaurang RoseGarden. Jag och två av mina kompisar har som tradition, att istället för att åka hem till varandra när man fyller år, bjuder vi ut varandra på middag.... Jättetrevligt!!! En stund då man njuter av god mat och sitter och ventilerar allt.... Igår var det jag som blev utbjuden av Lena. Lena berättade att sonen hade fått lägenhet och skulle bli sambo....Usch, helt plötsligt känner man sig betydligt äldre.... Flytta hemifrån - bli sambo......ens barn... Känns som Finns Det??
Ja, det är bara att inse...

Idag har jag haft en date med kompisen Marie. En runda på stan, där jag passade på att krama och pussa på kärleken, som jobbade... De hade någon information om något....Ja, det måste väl ha varit att man ska undvika bränder....Jag behöver ju numera inte tänka så mycket på det, har en som gör det... och som även ser till att det finns utrustning hemma....1 st brandsläckare är införskaffad...
Nu en annan fråga...hur ska den användas?? Kan ju faktiskt inträffa brand, när han inte är hemma. Det får väl bli en lektion med Kajan...

När kramkalaset var över blev det lunch på Bagels.....där vi tog sällskap av Tomas & Janne....
När vi blev serverade maten, kunde jag och Janne snabbt konstatera att det måste vara en blandning av persson & Glans. Eftersom vi inte är så blyga av oss, ställde vi frågan. Visst hade vi rätt....
Efter en trevlig lunch konstaterade vi att det var dax att var och en gick hem till sitt.... vi har ju en stundande kräftskiva framför oss... Allt är fixat och klart, så nu väntar jag in kärleken som strax slutar jobba innan det bär iväg till andra sidan Åhus...närmare bestämt Äspet....

Önskar er en trevlig lördagskväll.
Må så gott...
Kram Eva

Kommentarer
Postat av: Farmskan

Ha en trevlig kväll och ta det försiktigt med vattnet... man blir sjuk av det =)

2009-09-13 @ 17:07:44
URL: http://farmskan.blogg.se/
Postat av: BloggPilla

Var det du som annonserade häromdagen, vännen?

kramis

2009-10-05 @ 18:42:55
Postat av: Petra Glans

Hallå, Jovisst var det Emilia på bagels! Hon är dock inte kvar där längre utan är på Graffiti. Ha det gott, kram Petra

2009-12-05 @ 00:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0