Gick på en nit......men skoj var det till slut.

Fick ett sms idag, från ett telefonnummer jag inte kände igen. SMS:et löd....
Jag har sett lite avslöjande bilder på dig på nätet....
Googla ditt namn och kolla du bör kanske anmäla det!
Ja, vad tror ni händer?? Slänger mig datorn, in på Eniro för att kolla vem som skickat det... Någon från Enköping...Fattar ingenting, men är nu totalt genomsvettig. Med darrande fingrar Googlar jag mitt namn.... Vad händer.....INGENTING...Är mer förvirrad än vanligt, hur det nu kan gå till.....
Läser sms:et igen och scrollar ner.............där följande text står:
En smart person läser hela sms:et ;-)   Tack, där fick jag det konstaterat.
Skicka detta vidare till personer i din adressbok och se alla roliga reaktioner. Men svara inte direkt ;-).
Nyfiken som jag är, var jag tvungen att ringa upp numret, för vem skickar ett sånt sms till mig från Enköping?? Spänd ringde jag upp numret och till min förvåning var det en arbetskamrat till mig på andra sidan.... Det hela slutade med ett gott skratt, men lite förvirrande med hennes telefon nummer som står på en i Enköping..... Undersökning imorgon....
Ska strax krypa till kojs.....Imorgon är en fullspeckad dag och inte bara det.....Hasse kommer hem från MC-trippen. Längtar....
Må så gott...
Kram Eva

Kommentarer
Postat av: Micke

1,5 timme kvar nu till kustvandringen. Blir det inte TACO buffe´denna gång heller skall jag aldrig mer gå, SÅ DET SÅ!!!

2009-09-05 @ 12:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0