En helg med massor av steg....

Då var Kustvandringen för 2009 avklarad... Och vilken tillställning....Gud vad kul vi hade.
När vi steg av bussen vid Yngsjö havsbad, var det som himlen öppnade sig.... Gissa om vi blev blöta...

Som tur var, blev det bättre väder och lite vindar, så vi torkade snabbt....
Det blev en härlig promenad med några egna enstaka stopp, så man lättade på ryggsäcken lite.
I Sven Williams ålabod bjöds det på ålamacka och ett glas öl....inte dumt alls..
Nästa stopp var Åsikten, här bjöds det på kaffe och glass. Här finns det även möjlighet att köpa öl, så det har blivit en liten tradition för en av mina kolleger att ta någon x-tra öl, för att sen ta taxi till Illervägen, medan vi andra går.....Allt för uppladdningen till kvällen...

Ja, på kvällen blev det party....Ni kan ju gissa om 75 glada tjejer kan hålla igång...Jag intygar. Yes!! Till 100%


Åhusstrand hade besök av en del golfspelare, som senare under kvällen var välkomna in i baren. De vågade sig dit, men inte längre.....Blev väl förskräckta när de kände av trycket.... Så kul vi hade..

Nu till frågan om jag hade träningsvärk i söndags....NEJ..inte någon alls....(brukar faktiskt ha det, så jag var förvånad själv)

I söndags fick vi känna på, vad den närmaste tiden har att ge....Handboll...
Först ut var Martin...Vinst med 10 bollar... Nästa på tur var en förkyld Johanna, som egentligen skulle vila...men....man vet ju hur det är...matchen slutade med en 14 bollars vinst.
Bra jobbat ungdomar...

Må så gott....
Kram Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0