TIF + ÅHB = Sant

Igår var det samling för handbollskillarna. Väldig speciell samling, för mig.  Tollarp, min modersklubb (i fotboll) och Åhus har inlett ett samarbete när det gäller juniorer och uppåt. Bara att gratulera både Tollarp och Åhus. Två fina klubbar.
Nu får man träffa sina kära vänner från Tollarp,  lite mer, vet en del som har barn förlåt ungdomar, som spelar.
Har så dåligt samvete, pratade med Björn, en klasskamrats man och kom på när han åkt att jag glömt att hälsa. Förlåt Lena, men vi ses på lördag, så då ska jag gottgöra det.

Jag hade lovat att fixa lite fika, som dom skulle ha efter träningen. Fick besked om att de var ca 35 st.
Eftersom jag vet hur killar äter i den åldern, har en viss erfarenhet, så var det till att inhandla en del. Köpt bl.a 80 bullar och massor med dricka...... Blev det något över?? Nej, nej... vi fick hålla på en del bullar, så alla fick.. Vad dom kan äta.

Idag har jag jobbat hemifrån, fått otroligt mycket gjort...... Det var effektivt. Riktigt skönt att fira helg nu.
Imorgon är det premiär... Då åker vi till Helsingborg på beachhandboll.... Så kul.. Nej, inte jag. Det är sonen som ska spela. Jag väntar till Åhus beach, fullt tillräckligt.
Efter beachhandbollen blir det grillparty i Yngsjö, hos föräldrarna... Helena med familj kommer oxå och ska sova över, så det blir nog party, party... SÅ bra nu när man har gott om chaffisar, så man kan bli hämtad..

Må så gott och ut och njut i det fina vädret. Perfekt grillkväll...
:-) Eva

Kommentarer
Postat av: Farmskan

Ha en skön helg! /Å

2009-05-29 @ 20:03:39
URL: http://farmskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0