Nästa vecka gillar jag!

Känns inte alls tungt när man tänker på att det är måndag igen. Veckan vi har framför oss gillar jag verkligen.
3 arbetsdagar, som varierar arbetsmässigt. Imorgon styr färden mot Kalmar. Inget tåg denna gången. Det blir firmabilen som får transportera oss.
Tisdag får bli en rensa upp dag på kontoret och onsdag är det träff med Åhusstrand. Nu Micke är det spännande!! Vilken buffé som beställs och vilken vi blir serverad. Hi, hi.... Det blir samma sträcka vi ska gå , när det gäller kustvandringen. Yngsjö-Åhus.... Den ändrar vi inte på. Kan inte tänka mig att onsdagen blir så betungande.
Sen blir det 4 dagars ledigt. Det gillar vi....
Har haft en skön och avkopplande helg. Idag kan man ju inte klaga t.o.m invigt solstolen.
Innan jag kryper till koja, kan jag inte låte bli att kommentera Eurovisionslagern. Vann rätt låt? Ja, jag vet att du Åsa hade rätt, i dina öron, i mina skulle det varit Island eller England. Men roligt för grannlandet, vilken suttonde maj de fick. Sov gott.
Kram Eva

Kommentarer
Postat av: Farmskan

Så kämpigt att ha rätt hela tiden =)

Låter spännande det där med Mannes bror... får vi nog prata mer om.

2009-05-18 @ 21:19:35
URL: http://farmskan.blogg.se/
Postat av: Micke

TACOBUFFE`och inget annat ska de va anners drar jag bröderna Svensson i öronen efter kustvandringen!!!

2009-05-19 @ 12:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0