Jag lever....

Usch, vad jag har dåligt samvete. Inte många bokstäver i denna blogg den sista veckan.
Jag vill i alla fall tala om att jag lever och tillbringar varje ledig minut ute. Som många vet, älskar jag denna årstid och så fort jag kommer hem från jobbet, blir det ombyte till vardagskläder och ut i trädgården.
Om det är någon som undrar hur dagarna efter mamma handbollen var, var det  helt ok.
Inte så mycket träningsvärk, som jag trodde. Då finns det två konstaterande:
1. Är inte så dålig tränad som jag själv trodde! (detta alternativ tror jag)
2. Tog inte i på träningen. (detta alternativ tror kidsen)
Det ska bli spännande på tisdag, då det är dax för mitt första återmöte i 100-kilos klubben. Där blir jag inte besviken, inte om man ska gå efter kläderna, de har blivit större, eller är det som dom har tyts ut!!
Nej, nu är det till att vara positiv. Kan inte vara något annat efter en helt underbar helg.
Hör på altantaket att det börjat regna. Gör inget, för det är så otroligt torrt. Låt det regna under vecka, så hoppas vi på fint väder till helgen.
Nu är det dax att förbereda en ny arbetsvecka.
Må så gott.
Kram Eva

Kommentarer
Postat av: Blogg-Pilla

Men gumman du uppdaterar ju max en gång i veckan nu, vad händer? Vill ju veta hur det går med viktklubben och allt annat. Kram

2009-05-09 @ 20:47:11
URL: http://pernillanordholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0