Fullt aktiv med virus......

Inte slår ett virus ut mig, som det slår ut datorn. Men så irriterande att känna sig halvkass när man är ledig.

Dagarna har varit fullt aktiva.  Igår var jag, lillasyster, mamma, pappa och mina små favoriter (Isabell & Ida) och kollade på Fredrik. Premiär i A-laget.... Tyvärr blev det förlust, men det var en bra och spännande match.


Därefter blev det korvgrillning på Illervägen. Där hade vi turen på vår sida. Hann precis bli färdiggrillat innan regnet kom. En mysig fredagskväll med lillasyster.

La in en del på blocket, bara en spis kvar, så är det någon som behöver en väl fungerande spis, är det bara att höra av sig.

Ikväll blir det kurering för att försöka orka med mamma handbollen imorgon. Vill ju inte missa det.
Hoppas ni får en trevlig kväll "gänget & så", utan mig.

Igår, fick jag mig en ordentlig tankeställare. Vänner till oss har drabbats av att mannen/pappan, kämpar för sitt liv. Han ramlade ihop och kroppspulsådern höll på att spricka. Tydligen hann de sätta igång operationen i tid, en operation som varade i över 10 timmar. Han har fortfarande inte vaknat upp, men vi håller allt på att L fixar detta.
Camilla, Felicia och Fanny, vi har er i våra tankar hela tiden. Många styrkekramar från oss....

Varför gnälla om ett envist virus. Nu är jag en riktig "gnällspik"....

Må så gott.
Kram Eva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0