Vilket engagemang!

Ja, det är inte illa, vilket arbete någon eller några lägger ner på mig....... Ni kan tro jag blev väldigt fundersam, när jag fick en massa mail, med blinkningar....... Fattade ingenting. Men nu!!! Har det gått upp ett och annat. Gissa om jag har skrattat...... Den ena dummaren än den andra.... Men, en sak, saknar jag.... Lösenordet så jag kan logga in..
Hi, hi... Nu måste någon avslöja sig... och ge mig lösenordet, så jag kan gå in på "min" sida.
Ni som nu inte fattar någoting, ska jag berätta. Jag fick en del mail, där det stod att någon blinkade till mig. Rätt snart stod det klart för mig att någon rolig, har lagt in mig på en datingsida.
Vad säger ni om singelpinglan!! Det ni, det låter väl något.. Vet inte riktigt om jag är så mycket pingla..... Med mina 45 år i år.
Fick ett mail "Grattis du har haft 200 besök" Tyvärr kan jag inte se dessa 200 besök, kan bara se dom som skickar "blinkning". Så snälla...snälla...snälla...... ge mig lösenordet.  Kan bli rätt kul att veta vem som överlämnar det... Har mina gissningar......
Må så gott, nu ska jag tömma inboxen, börjar bli full.....
Kram Eva
PS. Många Grattiskramar till Pillan, som fyller år idag.....

Kommentarer
Postat av: Blogg-Pilla

Tack hjärtat, hur kunde du komma ihåg min födelsedag. Kramis och lycka till på datingen om ´det blir någon:)

2009-03-19 @ 20:32:29
URL: http://pernillanordholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0