Vilken aktivitet som rått idag........

Idag har jag fått många goa skratt...... Vad jag fått mina nära och kära till att vara aktiva. Som jag skrev igår, var jag väldigt hemlighetsfull...... En överraskning var på G.
Hade bokat kvällsmat hos mamma och pappa nere i Yngsjö och bad Helena om att komma dit efter jobbet. Pratade med isabelle och Ida, berättade för dom om vad som skulle hända.
De har varit fantastiskt duktiga. Trots stark utpressning från sin mamma (Helena) sa de inte en bokstav av vad som skulle hända.
Fram på förmiddagen förstod jag att Helena var väldigt aktiv med att få veta vad som var på gång. hade kontakt med Fredrik, ringde Martin och mamma Ebba. Ja, hon la ner väldigt mycket tid i spekulationer. Det var allt från att jag köpt en hundvalp till att det var jag som skulle skrapa Triss i TV. Det sistnämnda, hade jag gärna ställt upp på, men tyvärr är det inte jag.
Vid kvart över fyra var jag I Vinnö för att hämta flickorna. Sen gick färden mot Helsingborg. Där skulle vi var tio i sex för att hämta hem.......................................................................................................................


..............Storsonen Fredrik, som är hemma på en snabbvisit på 4 dagar.
(Lovade att ta med kameran för att ta lite bilder och lägga in, men den glömdes i all hast under morgontimmarna, så det fick bli ett kort från studenten)
Åh, så mysigt att få krama honom, det var så längesen. Ja, som ni kan förstå, var det många som verkligen blev överraskade att få se honom t.o.m. en och annan tår rullade på kinderna också.
Men det var som Helena sa, det var den bästa överaskningen....
Nu blir det några lediga dagar, så vi kan umgås och ha det mysigt.......
Nu är det dax för kudden, efter en dag i överaskningarnas tecken....
Natti........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0