Sonen tillbaka i Norge.

I onsdags när jag lämnade min arbetsplats, var tanken:
 Åh, vad skönt att få vara ledig i fyra hela dagar.  Var tog dom dagarna vägen?  Men det är så kusligt, när man tänker på hur tiden bara rinner iväg. Idag, när jag och mamma hade varit i Helsingborg och lämnat Fredrik, pratade vi just om att tiden springer iväg. Det känns ju inte alls längesen Fredrik fyllde 20 år och vi samtidigt hade lite avskedsfest för honom. Så bekymrad man var och tyckte att han skulle vara borta så länge. Men tiden har bara ...... 
När vi stod på Knutpunkten och sa hejdå, kom vi oxå på att om 2 veckor kommer vi till honom. Oj..... kanske dax att börja planera. Efter den veckan är det bara 1 månad kvar för Fredrik, sen blir det hemma i Skåne några månader. En härlig tid att vara hemma på, förhoppningsvis mycket sol och bad.
Fredrik har haft fullt upp. Vill ju träffa så många som möjligt. I fredags efter bowlingen blev det Kristianstad och Harry Potter. (Harry Potter är lika med party, party. För 2 somrar sen, skulle Fredrik och Philip bara vara hemma och ta det lugnt och kolla Harry Potter, det slutade med att de glada i hågen kom hem från krogen).
De var inte så pigga igår, kan jag säga, så jag hade inte dåligt samvete att ta dagen för mig själv. Riktigt mysigt att gå i hemmet för att fixa till det som jag själv vill ha det. Har ju ingen att ta hänsyn till på samma vis längre. Tyvärr har mäklaren i tagit bort huset från Hemnet ännu, märks på trafiken på gatan. Inte så vanligt att det kör en massa bilar här inte.....
Tycker det är synd, man vet aldrig, det kan ju vara någon som känner att de skulle vilja köpa det. Men det är ju inte till salu längre. Kommer själv ihåg, när vi var spekulanter och jag kände att jag bara skulle ha det.
Martin var på långtur, match i Skövde. Vinst och en lyckad dag för Martin, läste jag på Kristianstadsbladet.se. Av honom får man inte ut så mycket.
Idag bar det mot Helsingborg redan kl halv 8. Fredriks buss styrde färden tillbaka till Trysil kvart i 10.
En tråkig söndag med regn, regn, regn..... men det finns ju inget dåligt väder, bara dpliga kläder så det blev en promenad i skitvädret.
Ja, som ni vet, var det 2:dra chansen igår. Ja, vad ska man säga......
kommenterar inte det...    
Hoppas ni haft en trevlig helg, nu ser vi fram emot nästa...
Kram på er.
PS. nr 1: Ser att det är en del som besöker mig, ge gärna ett tecken ifrån er.
PS. nr 2: Pillan och Farmskan har ni återkommit till Skåneland.



Kommentarer
Postat av: Blogg Pilla

Kommer snart ett svar på ditt mail, har bara varit lite körigt just nu, kramis

2009-03-09 @ 20:20:49
Postat av: Farmskan

Jepp... hemma igen efter en jättetrevlig (och något händelsrik i överkant) helg :)

Kram och hej!

2009-03-10 @ 22:24:19
URL: http://farmskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0