I dag gäller det!!!

Ja, vinner Åhus Handboll idag, är nytt Div 1 kontrakt säkrat. Linköping kommer på besök, som innan dagens match ligger på kvalplats, så de kommer att kriga in i det sista.
Det är 4 poäng, kvar att spela om och Åhus har 4 poängs försprång, MEN, allt kan hända.
Eftersom jag är den sportidioten som jag är, är jag garanterat betydligt mer nervös än spelarna. Så nu blir det en skön förmiddagspromenad och seeennnnn....... Usch ja, kommer väl inte igång med något innan matchen.
Ikväll är det finalen och vad ska man säga där??? Ja, snälla, snälla, snälla..... Låt inte den låten gå vidare.
Hörs senare.
Må väl.
:-) Eva

Kommentarer
Postat av: Farmskan

Maken har lovat att bojkotta Melodifestivalen för all framtid om den låten vinner =)

Själv hoppas jag på EMD och håller givetvis tummarna för Åhus. Sonens gamla kompisar Ola M och Ahla spelar ju där också.

Hej svejs, ha en bra lördag!

2009-03-14 @ 10:20:04
URL: http://farmskan.blogg.se/
Postat av: Åsa Larsson

Men Eva då, den är bra den låten ju! Och nu när jag sitter här är det avgjort och den blev tvåa=).

kram

2009-03-15 @ 00:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0