Hemlighetsfull.....

Just nu går jag runt och bär på en hemlighet. Ni vet, när man absolut inte får avslöja sig och man tycker att man gör det hela tiden. För att få ihop saker och ting har jag fått köra med sk. vita lögner. Det har blivit en del tillställningar som ska arrangeras, så just nu har jag svårt att sära på saker och ting, så det är lika bra att hålla sig undan.
Ska försöka få in lite bilder imorgon, för då ska hemligheten avslöjas.

Helgen var händelsefull. Åhushandboll bjöd på en spännande match. Leder i princip hela matchen med ett par bollar över serieledarna, för det var Kärra som gick upp i ledning efter förra helgens match, då Åhus tryckte till Eslöv. När det återstår 2 min leder Kärra med 3 bollar, vad som sen händer kommer jag inte ihåg. Spänningen gjorde en helt off..... Mer än vanligt... När slutsignalen går står det 29-29 på tavlan. Gisses vilken spänning. Killarna gick vidare till bowlingen och vid halv elva dök de glada handbollsspelarna upp på Åvägen, där föräldrar, supportrar och sponsorer var.

Minstingen Martin (1,90 lång och 100 kg) håller på med sitt körkort. Ligger i som bara den med tanke på att han vill bli klar så mycket som möjligt. När han fyller 18 är vi hos Fidde i Trysil, så han missar en hel veckas förberedelser för uppkörning. Helst skulle han ju vilja köra upp samma dag, men han får bärja sig.
Och på tal om körkort, är ju vi mammor väldigt tjatiga och vad vi än säger eller hur vi än säger saker, är vi bara sura.
Kan inte komma ihåg om denna vägskylt fanns med, när vi tog körkort?
Eller jag har förträngt den!!!


Må så gott!
Kram Eva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0