Full fart när Fredrik är hemma.

Ja, som ni har förstått, så har jag den stora sonen hemma på en mini semester! När han får frågan hur länge han ska stanna, svarar han:
- Jag åker hem på söndag!
MEN........han är ju hemma nu och åker tillbaka till Trysil på söndag. Känns verkligen konstigt att höra honom säga så.
Det blir väldigt intensivt, när han är hemma några dagar. Ska försöka hinna med att träffa så många som möjligt.
Kände mig väldigt viktig, när han bad mig ta ledigt från jobbet.
- Så kan vi umgås, du och jag mamma. Kanske åka till Vångabacken.
Nej, nej.... Där gick gränsen. Där satte jag stopp. Åker skidor varje dag i sitt arbete, då behöver man väl inte åka till Vångabacken när man kommer hem.

Ikväll har vi varit tillsammans med våra goa vänner Lena, Jennie och Jesper. Riktiga vänner som man verkligen känner tillhör oss. Det blev Åhus Bowling, god mat och sen var det dax för uppgörelsen. Sist vi spelade, var det jag och Lena som stod som segrare. Vid det tillfället var inte Jennie och Martin med, men ikväll hade vi lyckats att samla alla. Det gjorde vi bra Jennie.
Ikväll var det väldigt noga med att få resultatet utskrivet. Vi räkna på 2 serier var. De 5 bästa serierna var:
1: 139 poäng spelad av Eva
2: 123 poäng spelad av Jennie
3: 120 poäng spelad av Eva (igen) Ooppss....
4: 117 poäng spelad av Fredrik
5: 116 poäng spelad av Martin
Det blev ju lite protester om fusk..... Vet inte hur man skulle kunna fuska i bowling, men grabbar vill ni ha revanch? Säg bara till.

En trevlig kväll med lite olika avslutningar. Jag, Lena, Jennie, Jesper och Josefine åkte hem till Johanssons för kaffe och Så Ska Det Låta, ikväll med Olle Jönsson i programet. Martin åkte hem för att ta det lugnt innan det blir tidig avfärd mot Skövde imorgon. Fredrik tog med Filip och gjorde Kristianstad.
Nu är det dax för kudden i sin härliga goa säng, och som Lena sa ikväll:  Nu när Fidde kom hem blev det
"En in och en ut" Resten får ni själva räkna ut!


Min bästa plats på jorden, mellan mina grabbs, som är det bästa jag har.

    
    Lena & Jennie.        Jesper & Fredrik.


Kommentarer
Postat av: Helena

Vilket bra kort, du ser så liten och nätt ut mellan dina pågar.// Lillasyster

2009-03-09 @ 16:33:04
Postat av: Anonym

visst är det gött att ha sina barn omkring sig

2009-03-09 @ 20:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0