ENSAM HEMMA!

Betydligt lugnare, än i filmerna.
Idag har Martin åkt till Malmö. Han har nu 3 veckors praktik och har lagt sin praktik hos "Proppen" i HK Malmö. Väldigt uträknat, då han kombinerar praktik med handbollsträning. Första uppgiften idag, är att studera "Proppens" ledarskap under matchen mot OV Helsingborg. Kan vara rätt intressant, med tanke på att det är derby.
Martin kunde inte utan att kommentera att jag fick vara själv hemma ett par dagar. Det är ju numera bara vi två som bor här. Gulligt av honom att vara omtänksam, men jag far absolut inte illa utav det. Kan tvärtom njuta av lite ensamhet ibland.
Har fixat lite efter att det blivit tomt på väggarna, så nu har grabbarna fått inta den platsen igen. När jag fått upp korten, kom jag på mig själv av att bara stå där i drömmarnas värld och bara titta på korten. T.o.m så det rann någon tår på kinderna. Man fattar inte var alla år har blivit av. Det var ju inte längesen man kommer ihåg dom så här........


Igår var jag och Ann-Helen (en arbetskamrat) på bio. Män som hatar kvinnor, med Micke Nykvist i en av huvudrollerna. Han är ju bara så....... Har ni inte sett den, säger jag bara.... Missa den inte. Den var kanon. Jag har inte läst böckerna, men enligt Ann-Helen, som gjort det, har de tydligen fått med det bästa ur böckerna.
Då var dax att fixa lite i hobbyrummet (tvättstugan) innan det blir dags att krama kudden.
Natti......


Kommentarer
Postat av: Anonym

Filmen var verkligen riktigt, riktigt bra. Och så snygg han är!!! Hej svejs

2009-03-12 @ 17:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0