VIP på Lena & Orup!!! YES!!!

Gissa om jag blev överraskande glad, när jag fick besked att jag vunnit VIP-biljetter till Lena & Orup!!
Jag som bara älskar deras show.....

 Åhhh, vad jag längtar!!!

Idag vet jag inte vad som flugit i mig och en kollega... Har varit på ett himla spexhumör....
Måste erkänna att jag tjatat väldigt om de här biljetterna och fått tillbaka en del. Spekuleras väldigt mycket i vem som ska bi medbjuden.... Det kan ni fundera över....
När vi nu ikväll gick till 551:an (bussen till Åhus) Märkte jag att mitt busskort inte låg i väskan. Hör till saken att jag hade jobbets bil hemma över natten, eftersom jag skulle på ett möte direkt på morgonen, så busskortet fattades inte imorse. Ja, sa jag... Jag får väl betala bussen då. Tyckte Nettan jag gott kunde göra, eftersom jag ändå hade vunnit de där biljetterna, som jag tjatat om...
När vi kom upp på bussen och jag skulle ha en enkel till Åhus, sa chauffören. Apparaten är sönder så du behöver inte betala...
Gissa om vi brast ut i skratt.... Ja, det var en rolig färd mot Åhus.
Nu blir det till att snöra på joggingskorna och ut en runda, innan ovädret kommer. Vi får hoppas de har fel.
Må så gott!
Kram Eva


Kommentarer
Postat av: Farmkan

Kanske R kan få följa med... =)

2009-06-02 @ 19:23:55
URL: http://farmskan.blogg.se/
Postat av: Blogg-Pilla

Haha är allt lite fnissig att du är sugen på R. Kram

2009-06-02 @ 20:53:48
URL: http://pernillanordholm.blogg.se/
Postat av: Blogg-Pilla

Hörde att din som o min dotter hade träffats i helgen. Han hade frågat om de kom som gäster på beachhandbollen i år igen:)

2009-06-02 @ 20:54:59
URL: http://pernillanordholm.blogg.se/
Postat av: Sassa

GRATTIS!

2009-06-02 @ 21:18:38
Postat av: Carina

Förlåt att jag inte har hunnit inom o hämta..o hälsa på...men men, ja, du vet..tiden liksom, var finns den..Hur går det med "stuan"?? kramis

2009-06-03 @ 06:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0