Ögonen full av sand!

Är äntligen fri från en massa pollen i ögonen, så med glädje har jag kunnat få i mina linser igen...... MEN, det var ingen hit att ha dom på, när jag var och tränade beachhandboll......

Som det känns i mina ögonen, är det inte mycket sand kvar nere på handbollsområdet.
Blir lite fundersam på om jag inte är klokare än så... Borde nog fatta att linserna skulle ut.

Igår hade vi tjejträff (grundskoletjejerna) hemma hos Marie. Lika roligt som vanligt. Vi kom fram till att nästa år har vi 20-årsjubileum. Då får vi smälla till med något x-tra.... Fantastiskt att vi kan ha lika skoj varje år och nya saker att prata om, som vi kommer på efter hand. Vi har fått förfrågningar från någon av killarna från klassen om inte dom kan få vara med något år, men vi är enade om att denna kväll 1 ggr/år är tjejerna kväll.

Usch, gick inget vidare för Sverige igår..... Vad ska man säga?

En ny 4 dagars vecka väntar... På fredag har jag tagit ledigt för att jag och killarna ska åka på student, inte en eller två, har inte vågat räkna, det enda jag vet är att jag inte fattar hur vi ska få ihop att besöka alla.

Nu hoppas vi på en härlig vecka med sol & värme.

Må så gott.
Kram Eva

Kommentarer
Postat av: Blogg-Pilla

Hörde att ni hade haft kul i lördags:) det är rätt släpp inte in männen i den roliga världen haha

Ja hoppas nu på bättre väder till studenten än i kväll annars lär jag väl få klä tältet i plast också

kramis. Finns plats i taxin till dig midsommardagen om du är sugen

2009-06-09 @ 19:59:35
URL: http://pernillanordholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0