Midsommar med sol, skratt, blixt & dunder....

Längesen jag var så här nöjd och glad efter en helg!
Midsommar afton hemma hos Hjördis & Mats, supertrevligt. God mat & dryck, roligt spel, som var helt nytt för mig.
"Vem får sista ordet". Gissa vem som vann? Ja, rätt!!! Jag!!
Hemma hade killarna party. En del ungdomar som helt plötsligt satt i ett tyst mörker. Åskan slog så jordfesbrytaren slog till. Det största problemet var att stereon slutade fungera, att det blev mörkt innebar ju inte samma katastrof.

Midsommar dagen var det hem till BloggPilla & Magnus. Så kul.... Tusen Tack för att jag fick hänga på, jag har redan reserverat en plats till nästa år.
Gänget som var blandat med både kända & okända ansikte, begav sig till årets aktivitet på Venestad IP.
Underbart väder och många, många ansikte som man inte träffat på bra många år. Fast vädret var kanon, blir det ju alltid lite kyligt fram på kvällen. Väldigt viktigt att förebygga kylan. Det fixade vi utan problem.

    
Härliga vänner från Skåne och Småland...

Efter en sån hellyckad kväll var det Inte konstigt att man var så pigg igår, fast man hade partajat.

Nu är det dax att börja förbereda sig inför årets höjdpunkt. Beachsoccer 2009..... Som vanligt ska "Gamla" Fotbollstjejer vara med.

Nu njuter vi av det underbara vädret och hoppas att det håller i sig till helgen.

Må så gott.
Kram Eva

Kommentarer
Postat av: BloggPilla

Tack själv, superkul att du hängde med. Jag har inte laddat ner mina kort ännu men det kommer:) kram

2009-06-23 @ 07:42:12
URL: http://pernillanordholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0