Fredag IGEN!!

Fattar man var dagarna tar vägen? Nej, inte jag i alla fall.....  Tiden bara rusar iväg....

Igår var kontoret I Malmö, hade en jättetrevlig dag. Alltid kul att umgås utanför arbetsplatsen.

Idag blir det en fixardag... Ingen som kan uppfinna en maskin som tvättar, torkar, stryker och sen även lägger in kläderna där de ska vara.... Tvätt är det absolut mest tråkiga tycker jag.

Men....imorgon har jag något roligt att se fram emot.... Vår årliga tjejträff. Vi är ca 10 tjejer från grundskolan, som träffas en gång om året, hemma hos varandra. Gissa om det tjattras och fnittras, mycket som ventileras där.         
En höjdarkväll. Imorgon ska vi till kompisen Marie, ser fram emot en 3-vlig kväll i Tollarp.

Nu kommer min lille hjälpreda, så det blir till att vara den förlängda armen....

Ha en trevlig fredagskväll och helg.
Må så gott..
Kram Eva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0