ÅH, SÅ TITTAR LILLA SOLEN FRAM IGEN.....

Ja, visst är det skönt att den hittat fram igen. Var nästan rädd för att den försvunnit för gott.
Studenten är över. De stackarna har väl aldrig sett så mycket regn.
Fast man inte själv arrangerade någon student, gick det i 190. Men vi hann sitta ner en stund hos alla våra studenter. Klockan 22,10 släppte jag av Martin hos Robin, där han skulle avsluta sin studentrunda.

Idag kommer våra första sommargäster, så lördagen gick åt att kolla så allt var på plats, så nu kan jag hälsa de välkomna till en nystädad stuga.

Igår var det telefonen, eller rättare sagt han som satt i andra ändan, hopplös. När klockan var 9,30 hade telefonen ringt 9 gånger. Rätt kul att man inte fattar att det är ÖVER. När jag hör att det är personen som talat in på eurovoicen, raderar jag det innan jag hört det klart. 
Nu är det JAG som gäller och det trivs jag väldigt bra med..

Idag blir det middag hos mamsen och papsen i Yngsjö, sen fotboll ....Yngsjö-Åhus.. Derby!! 
Ikväll kommer  jag inte att göra samma misstag, då åker linserna ut innan beachhandbollsträningen.

Fyradagars vecka framför oss, riktigt skönt. Att det redan börjar närma sig midsommar. Helt otroligt!
Midsommardagen blir det nostalgi i Venestad. Där har man varit en del i ung år och skoj har man haft och skoj ska det bli. Tack Pernilla för att du tar mig med!!!

Nu börjar det röra på sig i huset. Två sömngångare ser det ut som. Då är det frukost som gäller, knappt lönt innan vi ska äta middag.

Ha en härlig söndag.
Må så gott.
Kram Eva 



Kommentarer
Postat av: Farmskan

Usch och fy vad det regnade! Vår student blev allt annat än somrig, solig, varm och härlig... men allt går! Kram /Å

2009-06-14 @ 17:23:48
URL: http://farmskan.blogg.se/
Postat av: Carina

du...vadå förr..vi ska ju till Venestad nu...för första gången...eller??? kramis O du, bry dig inte om ringandet...han tröttnar!!! älskar dig...

2009-06-15 @ 00:23:08
Postat av: Pilla

Ska bli så jäkla kul, glöm nu inte o träna på lyckliga gatan, den måste man sjunga på förfesten haha

2009-06-15 @ 22:08:07
URL: http://pernillanordholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0