Här igen!!!

Ja, nu har tiden rusat iväg och datorn har prioriterats bort under en tid.
Mycket har hänt, vet knappt var jag ska börja!
Förr, förra helgen spelade "Gamla" Fotbollstjejer. Lika kul som vanligt.
   
Fattar inte att man orkar....spelar på ren vilja. I år fick vi medalj...det ni...brons medalj i A-Slutspelet. Det kostade en bruten tå, men det var det värt....
På kvällen var det premiär på Martin & Martin... Vi samlades ett glatt gäng hemma på altanen, för att sen gå vidare. Rätt snabbt insåg vi att det inte var något för vår åldersgrupp..... Vi ändrade kurs ner mot hamnen.... Till Stampe och Handelsbaren... En supertrevlig kväll, med gamla goa vänner.....

Ja, gamla vänner.......från förr....Rätt kul att mötas igen....Gissa om man har massor att prata om......
Ibland händer det, att när man sitter där och pratar så slinker det ut en del, som man kanske inte hade tänkt att erkänna..... Helt plötsligt är saker bara sagda.....
Kan både vara negativt, men kan även vara positivt.... i mitt fall är det väldigt positivt. Och ni som läst Mickes kommentar, kan jag berätta att en "gammal" skolkompis, som jag (och många andra) var så förälskad i på högstadiet, tar upp en del av min tid. Denne man jobbar på brandkåren, där av kommentaren......

De senaste veckorna har oxå varit väldigt hektiska på jobbet, mycket som ska fixas innan semestern... Men nu är det semester.... Så skönt....

Och imorgon drar beachhandbollen igång..... Årets folkfest i Åhus.. Jobbat intensivt med mina arbetsuppgifter där under hela dagen, men nu är det fix färdigt att dra igång imorgon..... Då börjar de yngsta att spela, medan beachhandbollen slutar nästa helg med elit, och vi motions grupper... Ja, ni förstår klart att där är jag med.....old ladies.... Tur tån har hunnit läka.....

Nu blir det en runda på Kristianstadsdagarna med Kusin Agnetha och hennes som Max.....

Må så gott.....
Kram Eva

Kommentarer
Postat av: Sassa lundgren

Ha en SKÖN semester! Och du kan ju hälsa HAN från mig. Jag ringer dig på semestern så kan vi bestämma en dag att träffas efter beachhandbollen om du kan slita dig förstås!KRAMIS.

2009-07-10 @ 10:13:33
Postat av: BloggPilla

Är det H som du dejtar??? kram från en nyfniken

2009-07-10 @ 16:03:54
Postat av: Hasse

Kärt barn har många namn heter det (H),(HAN). Barn e de länge sen jag var, men kär... Ja mycke!! Puss på dej hjärtat.

2009-07-10 @ 23:15:33
Postat av: Kusin Agneta

Tusen tack Eva, Fredrik och Martin för underbara dagar, vi njuter och ni jobbar. Det är alltid lika trevligt. Kristianstaddagarna var en klar upplevelse HAN med stort H såg till att jag fick provsitta branbilen från 2009 vilket macho och vilken höjdare. Kramar till er.

2009-07-11 @ 01:11:43
Postat av: Farmskan

Men vad ser jag... ler

Bekantingar från ungdomen....

2009-07-12 @ 10:57:43
URL: http://farmskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0