Upp & Ner, Ner & Upp......

Ja, det kan verkligen säga..... Vilken match. Som vanligt har jag en förmåga att leva mig in i matcherna till 100%. Snacka om inlevelse och träningsvärk i benen imorgon. Ena sekunden satt jag i fåtöljen, nästa stod jag upp. Spännande in i det sista, tyvärr drog Kroatien iväg i slutet av matchen, men bra kämpat av Sverige..
Kvällen slutade dock mer dramatiskt än handbollsmatchen....
Som ni vet är det även upp och ner i min tillvaro., just nu.  Jag och sonen fick hals över huvud packa ihop vårt viktigaste och fly från hemmet..  Så nu blir det förhoppningsvis en lugn natt, med ordentlig sömn, för en gång skull....
Sov gott....

Kommentarer
Postat av: BloggPilla

Men vännen vad hände? Kul med Martin, brukar läsa om han i tidningen. kram

2009-01-26 @ 22:21:00
URL: http://pernillanordholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0