Tillbaka igen.......

Ja, nu är jag tillbaka till Bloggen igen. Orken har inte funnits där under en veckas tid.
Livet blir inte alltid som man tänkt sig. Men vem har sagt att det ska vara lätt att leva. Nej, jag tycker det känns som en berg & dalbana och just nu känns det som man är långt nere i dalen. Det som stärker mig, är ändå att se framåt och veta att om en stund är man uppe på berget igen.

Nu till något mycket trevligare. Resan är bokad, Den 22 mars, efter sista handbolls matchen för Martin i Örebro, går färden vidare mot Trysil och Fredrik. Det som ska bli x-tra roligt är att syrran med familj också ska åka med. Vi preparerar mamma och pappa, hade varit så kul om vi hade åkt alla. Pappa var med oss en gång i Lindvallen och vilken service vi hade. han skötte markservicen helt och hållet.

Då var det 5 dagars arbetsveckor igen, och om jag inte har helt fel är det, det som gäller fram till påsk. Inget som känns jobbigt, för jag tror vi har många händelserika veckor framför på jobbet. I den nya organisationen kommer jag att få en del nya arbetsuppgifter och det ska bli så spännande.

Funderar på om jag ska städa ut julen, tycker det var inte längsen alls, som man satte fram det. Ja, det får väl bli så, nu ska det väck....

Må så gott, och ta vara på dagen du vet aldrig om det kommer fler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0