Nu är det fredag igen.........

Då har denna veckan nått sitt slut. En vecka som verkligen gått både i dur och i moll. Jobb måndag & tisdag, samt en del fixande med tanke på framtiden. Arlene ringde i måndags och gav mig positiva besked, tusen tack....... Känns verkligen bra.
Första samtalet med Ann i tisdags. Vilken lättnad när man gick därifrån. Ann fick mig verkligen att känna att jag faktiskt är värd något.
Onsdag var det dax för den lilla operationen, sista får jag hoppas...... Som vanligt ville jag hem så fort som möjligt.... Vaknade och verkligen ansträngde mig för att piggna till. Ringde mamsen kl, 12, glad som en speleman och bad henne komma för att hämta mig. Min kommentar var, jag är klar nu, ska bara kissa oxå. Det är ju så att man får inte åka hem förrän man kissat, och det har jag aldrig haft problem med. MEN gissa om jag hade det i onsdags. Jo då...... Det ville sig INTE..... Där fick man gå fram och tillbaka, dricka vatten, dricka kaffe om och om igen. Klockan 3 lyckades det, så för att vara hemma vid halv ett, blev det halv fyra istället. Men det var skönt att få komma hem i alla fall, eller?????
Kanske inte det roligaste hem, just nu......
Men det kommer bara att bli bättre.... Nu är det helg och handboll....... Riktigt roligt....
På tal om roligt......Se...Lyssna....Njut!!!

Syns!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0