Ljusare tider!!

Imorse när jag vaknade, trodde jag det var mitt i natten. Kollade klockan 9,18.......... Så mörkt och trist.......
Det har förföljt en hela dagen. Blev inte ens pigg av promenaden. Som vanligt gick jag ner till havet... Kallt som bara den. Oj, vad havet jobbade, riktigt stora vågor, såg inte alls inbjudande ut.
Ni kunde väl inte undvika ljusskenet i går kväll? Otäckt, var på väg in till Kristianstad för att hämta sonen, när det framför mig bara lös upp....  Man börjar fundera, först ett regält jordskalv, som fick en till att skaka lite och nu detta. Vad är det som händer.
Denna veckan hoppas jag det händer lite, med tanke på framtiden, känns faktiskt skönt att jag är sjukskriven. Måste erkänna att jag inte har alla på plats, är så otroligt tankspridd........
Ska ta vara på denna veckan med att fixa en del och framför allt, ta det lugnt.......
Må så gott......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0