Let´s Dance nästa eller.........

Visst är det kul, med dans alltså. Varje gång mobilen ringer och det är dolt nummer, tänker jag "nu är det säkert Let´s Dance som ringer". Men inte, inte..... Ett program jag verkligen skulle vilja vara med i. Åh, vad kul det hade varit.
Nej, nu åter till verkligheten. Helgen framför sig, inte lika roligt som det brukar, men det har en övergång. Skönt det......
När jag lämnat sonen i skolan, tog jag en promenad. Kallt som bara den, inget skönt alls. Snabba steg hemåt igen och in i värmen.
Min kära doktor ringde idag, glad för att prata om allt annat än det han ska. Där satt man som på nålar och bara väntade på att han skulle deklarera provsvaren. Mitt i en mening, säger han "och dina prover var bra, som på en tonåring" Yes.... då kanske man kan räknas som en fjortis igen!!!  Nej, Gud vare...... Då är jag hellre 45 och med lite större midja.
Nu är det Laila Bagges tur.....
Vi hörs....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0