Längtan!

Idag har det varit en riktigt längtar dag. Fast jag pratar med Fidde, nästan varje dag, saknar jag hans glada ton. När han kom in genom dörren och pang igen med den, fast man otroligt många gånger sagt, slå inte igen den - stäng den, men alltid med en glad stämma som säger "Hej Mamma". Detta fast han varit inne flera gånger innan, är det alltid den käcka tonen.  Ja, veckan som gått har det varit väldigt tyst. Martin har ju inte heller varit hemma. Men imorgon är det lite tillrätta här hemma.
Tidigt imorse, tog jag en lång skön promenad. Sen var det lite inköp. Gäller att ha fulla kylskåp när Martin kommer hem, alltid hungrig den grabben. Men det är ju inte så konstigt, han tränar alltid och då måste man äta oxå. I eftermiddags var det Sånnahallen, jag skulle jobba lite i cafeterian. Vi har ju besök av handbollslandslaget, som har sina träningar i hallen. Kan ju komma en och annan för att se, tänkte vi i arrangemangsgruppen.
Där hade vi helt fel, det var inte en och annan, det var ca 300 personer som kom på besök. Otroligt. Vi fick jobba, helt slut när jag kom hem, så det var soffan och en riktigt trötter som halvhjärtat följde ett av favoritprogrammet Körslaget. Imorgon blir det åter Sånna med service till handbollslamdslaget och dess besökare. 
Handbollslandslaget tränar i Sånnahallen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0