Handbollsfest med sponsorträff

Åhus hamnade efter förra helgen under kvalstrecket, vilket stressar mig lite. Vi har ju planerat att åka till Fredrik efter sista matchen. I veckan han sanningen ifatt mig, att hamnar Åhus på kvalplats får inte Martin ledigt för att åka skidor. Då blir det för Martin att stanna hemma, gissa hur glad han blir. Min kommentar till honom var att de enda som kunde göra något åt detta var spelarna själv. Se till att börja vinna, kläckte jag ur mig, inte blev han så glad på sin mamma efter den kommentaren.
Inför dagens match hade vi arrangerat en sponsor träff. Kl 14,30 var sponsorerna inbjudna. Lite information från tränare, både från Åhus och serietvåan Kroppskultur, som stod för motståndet idag. Efter informationen berättade Lasse ordförande om framtiden och samtidigt bjöds det på tilltugg. Kl 16,00 sprang killarna in under många applåder och hejarop.
Idag var det en match som var på ett ungefär som Sverige-Kroatien. Så spännande.....
I andra halvlek var stämningen på topp och Åhus drog ifrån i målprotokollet. Speciellt roligt var det att sitta på läktaren och vara mamma Arvidsson, tror aldrig jag sett Martin så tänd och otroligt duktig.
Som arrangemangs ansvarig har jag äran att få dela ut blommorna till Matchens lirare, som förresten är sponsrade
av vår egen Dennis Blommor. Ni ska tro jag fått många svettiga kramar genom året.
Idag var det x-tra roligt.
Grattis Martin. Idag var det du som fick ge mig den svettiga kramen.


Matchens lirare! ♥ !

Det var en härlig stämning på middan, tillsammans med sponsorerna och gissa om det var glada spelare som anlände efter duschen.

Hade koll på klockan under middan, ville inte missa körslaget och även här var det mina favoriter som gick till final. Det enda som inte hade medgång i dag, Sverige. Hoppas på vinst i nästa match. Åhus klättrade i tabellen och det är vi glada för.
Trevlig lördagskväll.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0