Givande men tröttande...

Idag har jag varit hos Ann. Jag längtar dit, hon är helt fantastisk. Fast man är helt slut när man går därifrån, är det en skön trötthet. Varje gång jag går därifrån har jag släppt en sten, så med tiden hoppas jag att alla stenar ligger där.  Idag pratade vi mycket om medberoende. Fick tips om en bok, Flodhästen i vardagsrummet, så nu är den beställd.
Jag har bestämt mig för att återgå till arbetet på måndag. Ser verkligen fram emot det. Jag vet ju oxå att besöken hos Ann gör jag på arbetstid och min underbara chef sa idag, att orkar jag inte arbeta hela dagen, går jag bara hem. 
Ja, jag har verkligen en underbar chef och arbetskamrater.
På tal om arbetsplats........ Ja, vet inte hur länge jag kommer att vara kvar. På onsdag i nästa vecka ska jag på något riktigt spännande. Modell för en dag!! Det ni... Om vem vet, det blir kanske mer än för en dag. Hi. hi.... Tror inte det, så kära arbetskamrater, ni får nog dras med mej några år till.
Lovar att berätta om det mer, efter den spännande dagen.
Nu bär det till Thailand... Framför TV:n alltså.....

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det där med modellandet lät kul... fast för min del hade det nog blivit mer som formande av modell-lera. Ha det så kul!

2009-01-28 @ 21:07:31
URL: http://farmskan.blogg.se/
Postat av: BloggPilla

Vet inte om du skall till Malmö, Petra G bla var på det, och jag har nog aldrig skrattat så mycket när hon berättade om när hon och hennes vänninor var där. Lycka till och lova lägg upp ngn bild sen

2009-01-28 @ 22:05:15
URL: http://pernillanordholm.blogg.se/
Postat av: marra

Hejsan!

Nu skriver jag kanske inte alls lika mycket längre om medberoende som jag gjorde innan. Men är det något du undrar över får du jättegärna fråga. Någonstans i min blogg ska det finnas 12 punkter om hur man blir som medberoende. Om du vill kan jag försöka leta reda på det inlägget om du vill.



Nej jag har inte läst den boken, kanske man skulle beställa den med :)



Kram

2009-01-28 @ 22:33:43
URL: http://loveorhates.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0