Berg & Dalbana......

Ja, som ni vet, är mitt liv som en berg & dalbana just nu. Idag har det ändå varit en bra dag. Det har blivit klart att jag ska bo kvar och ta över huset. Skönt, fast jag var tveksam från början. Jag ska ge det en chans och känner jag om 1 år att jag inte vill, så har jag ändå provat. Flyttar jag direkt, vilket jag kände från början, är jag rädd att jag känner att jag inte ens provade..
Fick ett kort från en vän idag, där det stod:
Till En Vän
Du är min allra bästa vän,
det hoppas jag du har på känn.
Du kan lyssna när jag vill prata
och du står ut när jag vill tjata.
Du är alltid glad och mysig
ibland är du oxå busig.
Och tänk på Roland
efter regn kommer solsken.


Som ni förstår, rann tårarna när jag läste, men det är så underbart, för det hela slutade med ett leende på läpparna. Lena, du är fantastisk, lyckas alltid få en till att känna sig glad, mitt i allt elände.......
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Farmskan

Hej Eva... såg din kommentar på Pillas blogg och har tittat in lite i din värld. Ser att det verkar lite neråt just nu men du... allt vänder och man är faktiskt starkare än man tror! Vi hörs och ses kanske snart. //Åsa

2009-01-21 @ 22:41:38
URL: http://farmskan.blogg.se/
Postat av: BloggPilla

Hej vännen, kul att höra ifrån dig.Usch du verkar inte ha det så kul. Vi kan väl höras. Kramis

2009-01-22 @ 19:57:13
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0