Veliga människor = Fruktansvärt irriterande!

Jag kan bli riktigt irriterad på människor som inte vet "om de ska" eller "om de inte ska"...    För f-n, som vuxen får man väl ändå ta sitt ansvar för vad man sagt och sen stå för det och inte ändra - ändra tillbaka- ändra....  Nästan lika förvirrande som personalen på psyk.
Ja, för er som inte vet, så är det sportlov denna veckan..... Länge sen man hade sportlov.
När man har stora barn, blir de få lediga stunderna på lovet INTE i pulkabacken.  Nej, då blir det en runda på stan.
- Vi kan träffas utanför Scorett, bestämde Martin.
Bestäm inte mötesplats där med era ungdomar. Det blir väldigt dyrt kan jag säga. Visserligen behövde han lite tjockare skor/kängor. Man blir ju lite förtvivlad, när man ser dom komma i jympaskor och det är - 6 grader.
På rean hittade jag ett par, som jag tyckte var perfekta. Varma, goa och de blir aldrig omoderna.

Med ett leende vänder jag mig mot Martin och säger:
- Kolla dessa är perfekta. i dessa fryser du inte om fötterna.
- Mamma, det är såna killar som du kollar efter, som har såna.
Jaha....... Okej......  Undras tro vad det är för killar... Får ta mig en runda på stan och kolla alla på fötterna.
Imorgon blir det stor bowlingturnering. Jag, Ida, Helena och pappa/morfar Sven. Spelar inge roll vem som vinner, bara det blir jag. Eller hur Ida?
Sen var det, det där med mobbing på arbetsplatsen, jag håller med dig, Lena..... Hi,hi...
Roligt när ni läsare ger ett tecken ifrån er... Kul at du hittat hit Sassa....
Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Sassa

Skoj att jag hittade din blogg! Bowling är ju alltid skoj. Ha det vi hörs o sköt om dig. KRAMIS.

2009-02-18 @ 09:40:54
Postat av: BloggPilla

Ja du vännen vi kommer väl att curla våra barn enda tills vi sitter där i gungstolen hihi

2009-02-18 @ 19:43:27
URL: http://pernillanordholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0