Tjuren Ferdinand har flyttat in.



Och kommer att stanna ett tag......... Ja, så känner jag mig just nu.
Jag är så glad och tacksam för alla underbara vänner som finns runt omkring mig. Jag känner mig verkligen INTE ensam, men under vissa perioder i livet behöver man vara ensam för att rehabilitera sig. 
Jag njuter av att vara ute i detta underbara väder och promenera i skog, mark och vid havet, komma in i värmen, där man hör elden arbeta i kaminen,  krypa upp i soffan med filten och en bok.
Göra det man känner för, här & nu.....
Igår, hade jag många inbjudningar, det som jag velade mest för var Magazinet.... Det var ju ändå lite speciellt med Lars-Kristerz & Scotts. Och speciellet förstod jag att det var, efter att ha läst Farmskans blogg..... Ingen tillställning med något högt betyg. Trist Åsa, att kvällen blev som den blev. Men kan tänka mig att det kan bli lite goa skratt, nu efteråt, när ni tänker på dessa tosingar som kommit ut på grönbete, fast det är mitt i vintern. Upplevde något liknande en gång för många år sen, när vi skulle åka till ett dandställe som hette Kulla (ja något ditåt). Det låt nere på Österlen, en utedansbana och man körde ca 2 mil rätt ut i skogen. Ja, ni kan ju själva tänka er vad vi fick uppleva. Chocken satt i länge, kan jag säga. Men många goa skratt har det blivit, fortfarande än idag, när vi pratar om det....
Med facit i hand, hade jag en lugn och skön lördagskväll hemma med Elsa (katten).
Sen var det ju det med Melodifestivalen........ Jag säger som Tony Irving....KATAASTROF!!!
Nu blir det skid dressen på och ut...
Ha en skön söndag och njut av den. Imorgon är det Back To Work.
Kramizzar.....



Kommentarer
Postat av: Farmskan

Du missade absolut ingenting!!! Ville man dansa var det inte där man skulle vara i varje fall :(

2009-02-15 @ 09:50:38
URL: http://farmskan.blogg.se/
Postat av: Blogg-Pilla

Du kan väl hänga med nästa gång vi skall svänga de lurviga, kram

2009-02-15 @ 19:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0