SNÄLLA, SNÄLLA, SNÄLLA......

Ja, textraden därefter skulle vara "Lägg ner skiten". Ni har kanske inte samma uppfattning som jag, men detta program var pinsamt!!! Snacka om pinsamt, Petra Mede!!
Måste ju ändå säga, att de två låtar som gick vidare, var de två som faktiskt var bäst ikväll. Ledsen Scotts, hoppas på andra chansen.
Imorgon går färden mot Mantorp, då vi ska heja fram Åhus till 2 nya poäng. Kan kanske låta lite knäppt....... Åka till Mantorp för att kolla handboll!!! Ja, så är det när man är en sportidiot.......
Måste avsluta kvällen med att avge er storsonens kommentar till mina foto jag tog på "Modell för en dag".
"Gud mamma, vad dom kan fixa till vid fotografering"!!! Tack Fredrik. Jag älskar dig ändå!!!
Sov gott!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0