Nu går det undan........

Idag var det dax, telejack nr 1 skulle bytas ut.... till telejack 1. Teknikern från telia, anlände som planerat exakt kl. 08,00. Nästan så man misstänker att han stannat någonstans för att vänta in tiden. Inte illa om man har en sådan planering. Förra ägarna till min bostad, hade varit så smarta att de kopplat in jacket ute i gäststugan som första jack. Gissa hur frustrerande det har varit. Särskilt när man har trådlöst bredband. Kidsen har klart tyckt det varit toppen, men nu skulle det bli ändring på det.
Omkopplingen har ett fast pris på 950 kr. Exakt kl 8,22 var han klar. Inget dåligt minutpris det inte.... MEN, vilken signalstyrka.... Nu behöver man inte sitta och uppdatera och vänta. Kanon...misstänker att Martin INTE håller med mig. Han håller nämligen till i gäststugan.
Varit på ett snabbt besök hos distriktsköterskan. De ska ju kolla mitt blodtryck. Fattar inte varför, jag har nämligen inte högt blodtryck utan det är lågt t.o.m. lägre än glocalnet. Min läkare är bekymrad, vilket jag inte förstår, jag mår ju bra. Sist frågade hon mig, säkert 3-4 ggr " är du inte yr, Eva".
Kan väl hända att jag är, men inte har det med blodtrycket att göra.
Håller fast vid, vad en läkare sa till mig för en del år sen, det var på den tiden då man spelade fotboll och var tränad, ca 15 år sen och 10 kg sen..... Det är vältränade idrottmän/kvinnor som har lågt blodtryck. Ja, kan tänka mig det, hi, hi....
Nu är det dax för dokumentär Knutsby...
PS..... Helena, ge inte upp. Du är så duktig. Du klarar detta.... Rökfri nu i 4 dagar.... 

Kommentarer
Postat av: BloggPilla

Visst underlättar det att vi är yra lite då och då

2009-02-12 @ 22:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0