Ja se det snöar... Så härligt...

Visst är det underbart... Imorse när man kom upp blev man lite snopen, det var så ljust ute.  En sån dag, som idag skulle jag kunna vara ute hela dagen. Den turen hade jag inte idag. Idag började jag min arbetsdag på Wendesgymnasiet. Hade programråd med BF programmet. Inte det lättaste att ta sig dit. Det är härligt med snö, men inte på vägarna och sen dessa lastbilar, som bara blåser på som "störst går först".
Eftermiddan på kontoret, med blickarna ut hela tiden och tankarna på hem, hem... 
Väl hemma var det dax att skotta. Gud, vad snön var tung, men...... skottningen gjorde nytta både här och där.
Imorgon kommer telegubben, som ska flytta första jacket. De som bodde här tidigare, var så smarta att de placerade första jacket ute i gäststugan. Inget högt IQ i mina ögon, så förhoppningsvis blir det internet med en helt annan hastighet imorgon.
Sen var det ju det där med lördag.... Scotts på Magazinet.. Ska, ska jag inte, ska, ska jag inte..... Kanske dax att bestämma sig. Kan vara rätt trevligt att få vila ögonen på Henrik några timmar, det mår man ju inte sämre av.
Nej, nu väntar stryjkhögen, inget kul alls.
Må så gott......


Kommentarer
Postat av: Farmskan

Då ses vi där! Hej

2009-02-12 @ 22:33:51
URL: http://farmskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0