Fixar det imorgon!

Ja, hur många gånger har man hört det? Inte idag mamma, jag tar det imorgon. Visst!!    När imorgon kommer, kommer det ytterligare en imorgon.
Eller när man råkar säga; kanske dax att du städar upp lite. Konstigt att man alltid råkar säga det, när dom precis har städat, enligt dom själva. Ibland kan jag inte låta bli att gå ut och kolla (sonen bor i gäststugan).
När man suckande säger: STÄDAT?!    - Ja. jag städar på mitt sätt.  Och det kan jag fullständigt hålla med om.


Imorgon har vi Kick Off, med hälsoinspiratörer och Teamchefer. 
Så nu, blir det genomgång, så man är redo...............
Sov gott.....


PS. Blev det fint, Pernilla. Såg maken din i alla hast, när jag hastade från jobbet. Blev lite orolig, tänkte kanske att det var dax för nya tapeter, redan....... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0