Back to work..

Idag var det dax att börja jobba igen. Kändes skönt. Fast man känner sina arbetskamrater, var det ändå lite nervöst för en massa frågor. Men mina arbetskamrater är proffs. Vet precis hur man ska tackla jobbiga saker. Välkommen tillbaka, roligt att se dig igen, du är efterlängtad. Få ord som betyder så mycket och inte en massa undrande. Inte konstigt att man längtade till jobbet.
Ja, sen var det där med "modell för en dag"......... Ta tre ombyte med dig.. Ja, det tycker man inte skulle vara så svårt men................. Vad har jag gett mig in på. Plockade fram 3 ombyte, men kom på rätt snabbt att - har jag bara svarta kläder???? Mitt i alla svordomar kom jag på att jag kunde ju även ta med min favoritklänning i mer modell sommar. Ja, så får det bli. Sen var det där med skor. Där kom nästa problem. Inte upplagd för skor som Pernilla, en del att välja på (är det så fortfarande?). Hur många par var det nu du hade med när vi var i Jugoslavien? 15 eller något?
Nu är kläderna och skor/stövlar framme för att åka med till Malmö på onsdag. Ska bli så spännande, kan tänka mig det blir många goa skratt.
Återkommer med mer ingående information och eventuellt lite bilder på torsdag.
Vad säger ni om programmet "Familjen Annorlunda"??? Jag blev trött bara jag såg det. Svettigt värre.....
Nu är det dags för advokaterna, betydligt trevligare att titta på, på advokaterna alltså.........
hej svejs!


Kommentarer
Postat av: BloggPilla

Hihi ja du vilken tid och vilka skor... Ja jag älskar fortfarande skor, men köper nog inte lika många längre. Men har döttrar som går i mina fotspår:)

Hoppas det går bra på jobbet

kram P

2009-02-03 @ 12:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0