Utfärd på Österlen.......

Påskafton hade jag och Marie bestämt att vi skulle tilbringa på Österlen.
Första stopp var i Ystad, närmare bestämt Saltsjöbaden. Lika underbart som alltid, eller rättare sagt de två gånger jag varit där tidigare. Kunde inte låta bli att små lé när vi parkerade framför hotellet, så där avslöjade jag mig lite, så är det med kompisar som kan läsa av.... men roligt hade jag.
Utställarna på saltsjöbaden var Gynning x 2.

Carolina hade väldigt fina tavlor, men blev oxå väldigt förtjust i mamma Gynnings skulptörer.
Fantastiskt fint väder när vi lämnade Ystad. Vi styrde färden mot Kivik, med genomresa Simrishamn. Den orten vill man helst igenom så snart som bara den. Rysningarna ilar genom kroppen. Inte alls förvånad att Simrishamn låg i dimma. För er som inte vet, bor min fd chef i Simrishamn och hon var inte alls rolig.
Vidare mot Kivik, längs den fina kustvägen. I Kivik blev det fika och en liten rundvandring.
En riktigt mysig dag, med mycket tjejsnack.....
Må så gott....
Kram Eva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0