Nu är Fredrik hemma....

Långfredagen var en lugn och harmonisk dag. Slapp på förmiddagen, på eftermiddan hade vi lite födelsedagsparty för Martin, som hade besök av sina fastrar med familj. Alltid lika trevligt när de kommer.
Visste att Fredrik var på ingång så jag beslutade mig för att försöka hålla mig vaken, han skulle komma vid midnatt.
Klockan 22, kom sonen hem. Åh, så mysigt. Mötte honom med stora kramen, sen var det som vanligt igen.
Fredrik stegade direkt till kylskåpet och till sin glädje var det en bit smörgåstårta kvar. Medan han försökte äta, gick munnen på mig hela tiden. Såg på minen hur han tänkte "mamma är sig lik, 1000 frågor hela tiden".
Sen bad det in i duschen och snabbt fick jag veta - Mamma, drar in till stan och träffar lite kompisar.
Okej..... ja, nu hade han ju träffat mig i ca 30 min. Det räckte för honom.
Men det kändes skönt att gå och lägga sig och veta att båda killarna var på nära håll och att samtidigt den lille kom hem med storebror.
Kram på er........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0