Min tid!!

Vilken dag!!
Efter regn kommer solsken, som Roland säger.
Förkylningen är på väg bort och jag känner mig mycket piggare och detta väder kan man ju bara älska.
Idag blev det bara halva dagen på jobbet, sen drog vårkänslorna för mycket.
Golfen styrde raka vägen till Dennis, där det blev en del inköp av vårblommor. Hem och börja..... 


Vilken energi man får, när detta underbara väder gör entré.
Något som gör en pigg oxå är ett gott skratt och det kan ni tro man får hemma hos mig nu. Mina grannar har börjat komma så smått. Ni som inte vet var jag bor, vill jag tala om att jag bor precis bakom campingen, där långliggare har sina platser.  Deras säsong börjar den 1 april och då händer det saker. Ja. ungefär som att släppa ut kor på grönbete. Det hammrar och slår, prat & skratt, ja verkligen tjo och tjim. Dom är för goa......
Ikväll blir det grillpremiär. Kan tänka mig det blir en hel del grill os runt om kring efter en sån här underbar dag .
Må så gott. Kram Eva

Kommentarer
Postat av: BloggPilla

Härligt att du känner dig piggare, ja hoppas vädret håller i sig så jag också får vara ute lite i morgon. Ha det gott vi hörs, kram

2009-04-03 @ 17:34:02
Postat av: BloggPilla

Skönt att du känner dig bättre, ha en underbar helg. VI hörs, kram

2009-04-03 @ 17:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0