Landat.....

Inte från Blåkulla utan från en vecka som varit hektiskt.
Upp med tuppen och sonen, som oxå får känna på arbetslivet.
Han har varit jätteduktig och jobbar under påsklovet.
Varje kväll har det varit inplanerat möte eller annan aktivitet, måste haft hjärnsläpp när jag planerat eller rättare sagt denna veckan har det inte funnits planering överhuvudtaget.

I måndags var jag hos min favorit på vårdcentralen.... Hon var så nöjd. Mitt blodtryck var över 100 rättare sagt 101/78. Inte konstigt att det är högre när hon tar det, med tanke på att jag blir så otroligt stressad av att hon hela tiden står och berättar för mig att jag bara ska sitta still och koppla av.... Hon är så go...... Hon tar verklighen sig tiden till patienten, Ingen bråska alls, medan jag satt och var hyperstressad med tanke på att jag hade ett möte klockan 9,30....
9.26 kom jag med andan i halsen. inspringande till mötet. Då skulle blodtrycket tass  för då var
det säkert över 200.... :-)

Igår var Martin en runda i Malmö på The Studio här kommer min favoritbild av de han köpte.

Hans kära gitarr var klart med, det enda som fattades var en handboll. Riktigt söt i rött...

Nu är det bara njuta av fyra lediga dagar. Jag och kompisen Marie har idag bestämt oss för att åka ner till Ystad på lördag för ett besök hos mamma och dotter Gynning.
Ikväll blir det inte många knop......
Må så gott...och ha en riktigt Glad Påsk.
Kram


Kommentarer
Postat av: Sassa lundgren

Glad Påsk på er också! Vilken härlig helg vi fick kan inte bli bättre jo om man sluppit måla förstås men det måste ju göras! Hälsa pojkarna! Kramis Sassa.

2009-04-11 @ 15:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0