Härliga helg.

Vilken underbar helg vi har haft. Vi har riktigt fått känna på, vad vi har framför oss.
Om jag själv får säga det, har jag varit väldigt duktig, fått massor med saker gjorda. Ute alltså!
 Känns riktigt skönt att ha klarat av alla de där måste göra sakerna, så påsken ska jag "bara vara".
Har visserligen en hel del ved som ska huggas, men efter 1 timme i går kan jag säga att få upp armarna högre än till midjan idag är inte enkelt... Gud alltså, man har verkligen muskler på alla de konstiga ställen.
Till helgen kommer Fidde hem. Som det ser ut nu, är det på en snabbvisit. Norge lockar igen.
Men du.....du slipper inte undan. På viss ved står det Fredrik.
Nu har vi 2 veckor framför oss med 4 arbetsdagar i. Känns som lite lyx.
Imorgon bitti är det åter dags att göra ett besök på VC (vårdcentralen) för att kolla blodtrycket. Kan tänka mig att min kära doktor åter igen ska börja diskutera mitt blodtryck. Men hon är faktiskt väldigt rolig utan att hon själv är medveten om det.
Må så gott och var rädda om er.
Hörs vi inte innan, så blir det väl på torsdag, på Blåkulla.
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Farmskan

Du skall lyssna på din doktor och vara rädd om dig. Glad Påsk!

2009-04-06 @ 19:13:14
URL: http://farmskan.blogg.se/
Postat av: BloggPilla

Jag har plats på min kvast:)

2009-04-06 @ 21:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0