Fel Instrument!?



Nu har jag svaret!!
Vet inte hur många gånger jag tänkt, när man går på stan och ser denna stackars speleman, hur orkar han???
Jag har aldrig sett någon lägga en peng i hans gitarrfodral.....
Ska tipsa honom nåsta gång, om att han har fel instrument.
Eller vad säger ni??


Som ni kan räkna ut har kroppen känts av denna veckan.

Förvånadsvärt att man har så många muskler i kroppen!

För någon vecka sen, anmälde jag mig till ett projekt i Kristianstads Kommun. Det är ett hälsoföretag som ska jobba med en grupp,på 10 personer, som heter 100 kilos klubben.... Ja, ni kan ju själva räkna ut. Det är 10 personer som tillsammans ska gå ner 100 kg på 10 veckor. Man får en personlig coach och de kommer även att mäta BIA-värden.
I tisdags fick jag besked om att jag kommit med....
Blev så glad...men helt plötsligt kom ångesten krypande.... Nu måste jag ju va seriös... ja, det är det enda rätta när det gäller mig, som inbillar mig att bara jag tänker tanken att gå ner i vikt så gör jag det..... Inte alls konstigt att vågen inte rör sig... Men nu! Nu är det dax!
Ska på första mötet på tisdag. Lovar info kommer.
Må så gott....
Kram Eva

Kommentarer
Postat av: Farmskan

Helt rätt... man skall jobba med de verktyg man har. Lycka till med vikten, från en som också skulle behöva minska lite i omfång =(

2009-04-17 @ 08:45:12
URL: http://farmskan.blogg.se/
Postat av: BloggPilla

Om någon hoppar av kan jag ta den platsen, lycka till

2009-04-17 @ 14:20:01
URL: http://pernillanordholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0