Näst sista dagen på 2008

Kristianstads Kommuns växel åter i bruk. Telefonen ringde betydligt fler gånger idag, Trevliga samtal. Jag vill passa på att tacka all underbar personal, som så här på årets näst sista dag, tar sig tiden att ringa och önska Gott Nytt År. Jag känner mig verkligen previligerad att ha så många runt mig, som gör dagen så man går runt med ett leende på läpparna hela dagen.
Hade inte tänkt jobba hela dagen, men helt plötsligt hade dagen rusat iväg. Åkte hem till syrran. Längtade efter som sååå mycket. Som man hade räknat med möttes man av bruna och fina familjen Jönsson-Eriksson. De fick alla fyra vars en välkommen hem kram.  Innan det var dax att åka hem, tog vi en runda SingStar. Jag och syrran mot Isabelle och Amanda. Ledsen tjejer, men de gamle kan fortfarande, vinst med 2-0. Vill ni ha revanch, ställer jag gärna upp, är så kul.
På väg hem blev det snabbt inom affären och inköp av apelsiner. Går åt som vatten med tanke på min juicepress. Den används varje dag och inte bara 1 ggr. En bra julklapp. Tack Stefan.
Nu blir det en liten mindre runda, innan det blir soffan och gala på TV.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0