Kan andra, så kan jag!

Ja, nu har jag funderat länge på att öppna upp en blogg. Funderat över flera gånger, vad man skulle skriva om. Men det händer ju faktiskt väldigt mycket i ens liv, varje dag.
Nu börjar jag, så få vi se var jag hamnar.
Storsonen Fredrik ringde idag. Det börjar närma sig slutet på utbildning. Fredrik ska jobba som skidlärare i Trysil under kommande säsong, så de har haft 2 veckors utbildning. Teoriprov idag och praktiska prov imorgon. Han tycker det är så roligt. Hoppas han vill ge mig lite privat lektiion, när man kommer upp, men han tycker nog jag är ett hopplöst fall,
Lillsonen Martin är på handbollsträningen. Idag som åskådare. Kan tänka mig vi får en het diskussion, när han kommer hem angående matchen imorgon, Spel eller inte spel. Han fick sig en ordentlig smäll i måndags när de spelade träningsmatch med Skånelaget. Har haft huvudvärk, misstänker han fick en liten hjärnskakning i fallet.
Ja, ni vet, dessa faighter med ungdomar är inte det lättaste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0